»Če pacienti vedo, za kakšne težave gre, jih poskušajo razumeti in sprejeti.«
»Kombinacija povečanega števila pacientov in pomanjkanja kadra vodi v večje obremenitve zdravnikov in zaposlenih v zdravstveni negi, kar pogosto povzroča nezadovoljstvo pacientov in zaposlenih.«
»Poleti smo v nekem trenutku imeli dve zdravnici z zlomljenima rokama in dve z izgorelostjo. Ne vem, ali si predstavljate. 6000 pacientov, ki nekaj mesecev ni imelo svojih zdravnikov, in vse to je padlo na ramena že tako preobremenjenih, zato je zelo pomembno, da pacient to razume.«
»V preteklosti se je dogajalo, da je pacient opravil tri preglede v urgentni diabetološki ambulanti pri različnih izvajalcih. To preprosto ne gre – to pomeni, da je za eno storitev zasedel tri mesta, po drugi strani pa drugi pacienti niso prišli na vrsto.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju